13 mars 2010

Posters på väggen

Jag tycker att det kan vara riktigt snyggt med inramade posters. Det som är bra med posters är att de inte är så dyra. Och lätta att byta ut om man tröttnar - bland andra Allposters.se har ett stort urval. Jag har en plansch i ett pappersrör som jag snart hoppas ska få se dagens ljus. Återkommer om det så småningom. Här är andra jag skulle kunna tänka mig:


Moderna Museets Olle Baertling-utställning


60-talsutställning på Moderna i Malmö


Snyggt Warhol-kollage

Stilren filmaffisch från 70-talet


En gammal reklamposter


En modeillustration från 30-talet

Foto: Moderna Museet, Allposters

1 kommentar:

Louisa sa...

Hej! Jag satt och googlade på inredning och kommunikation i Malmö och din blogg kom upp. Jag studerar själv till kommunikatör och söker efter kontakter i Malmö. Nu kunde jag inte hitta att du bor i malmö, men om du gör det får du gärna skicka mid ett mail på dek09lwest@entreprenorskolan.com. /Louisa

Related Posts with Thumbnails