6 mars 2010

Knäppt hjärta


Jag stod och höll i en julgransdekoration i form av ett hjärta när jag var på NK här om dagen (slutrean från jul verkar aldrig att ta slut). Det skulle passa fint att hänga på en byrålåda eller en skåpsdörr. När jag stod där och funderade som bäst på om jag hade någon plats för ett litet hjärta, tittade jag upp och fick se min man stå en bit bort och skaka frenetiskt på huvudet och mima -nej och -lägg ner. Så NK-hjärtat fick vara. Men nu har jag precis fått en ny idé. Jag ska göra ett hjärta av knappar. Hittade bilden här nedanför och det ser ju inte så svårt ut. Jag återkommer med resultatet.



Foto: Cox and Cox

1 kommentar:

Mia Dahlberg sa...

Hej Jenny! Nu har jag surfat runt härinne. Jättebra och inspirerande. Ska tipsa ALLA jag känner om din sida! Kram Mia

Related Posts with Thumbnails