7 april 2010

En höjdpunkt att fylla år


Hoppas att ni hade en skön långhelg förresten. För mig innebar påsken i år inte bara påsk. Min födelsedag inföll i samma veva. Att fylla år är för mig en höjdpunkt under året, oavsett hur gammal jag blir. Fast i år var det kanske inte riktigt lika upplyftande. Jag låg i raklångt sjukläge i sängen. Men uppvaktningen nådde fram även dit. Se här vilka fina presenter jag fick.

En stor härlig sjal från Bloom Copenhagen. Ja, så stor att jag kan ha den som tunika i sommar.

Skor och bälte från
Swedish Hasbeens, som aldrig slutar att överraskt. De satte tillbaka träskon på kartan för några år sedan. Och den verkar vara här för att stanna, ett tag till i alla fall.

Jag gillar ekollon och kämpar alltid med att få dem att växa i mina små vaser från Svenskt Tenn. Nu kan jag matcha med ett par fina örhängen från My Little Drama.
Och om det inte skulle räcka så fick jag en underbar bukett med Ranunkel. Bilden högst upp är en dukning med Mateus-porslin. Min man fick ett fat när han fyllde, två veckor innan mig. Jag blev lika glad som han (om inte gladare), så det får också vara med här.

Foto: Mateus, Bloom Copenhagen, Swedish Hasbeens, My Little Drama samt Blomsterfrämjandet.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails