15 september 2010

Rohdi Heintz och jag

Jag brukar varken visa mig själv eller kläder här på bloggen. Men alla mönster är ju till för att brytas. I dag är jag bara tvungen att visa min fina, fina trenchcoat som är det trejde fyndet från mässan. Det är märket Dixi Coat från 70-talet, av svenska designern Rohdi Heintz, som varit med och skapat svensk modehistoria. En liknande kappa av Heintz syntes för några år sedan på frimärken illustrerade av Stina Wirsén. Ynka 400 kronor fick jag ge och se så glad jag ser ut, poserandes på toaletten.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket fynd! Jättesnyggt satt den också - på toa och ute förmodligen :)

hemmahososs... sa...

Åh vad fin den är och även du!!! Vilket kap:).
//Sanna

Anonym sa...

Hej snygging! Otroligt fin! Kram J

Jenny sa...

Tack tjejer för era jättesnälla kommentarer. Så glad jag blir :-)

Anonym sa...

yeezy boost 350
bapesta shoes
Golden Goose Deluxe Brand
nike kyrie 7
fear of god essentials
off white nike
off white shoes
off white hoodie
yeezy 700
hermes handbags

Related Posts with Thumbnails