3 september 2010

Östermalms Garbo


Hoppas att ni har haft en jättebra vecka och har en skön helg att se fram emot. Själv avslutade jag veckan på Östermalm. Gjorde en del ärenden, åt en god lunch med min man OCH hittade en ny inredningsbutik! Ja, den är inte ny, men jag har bara läst om den tidigare. Den heter Garbo och håller sedan 2009 till i ett före detta garage på Brahegatan. Rostiga shabby chiciga möbler blandat med antikt och supermodernt. Och en och annan blomma. Något för alla alltså.





Foto: Garbo samt UT&IN (foto nr 2, 6 och 7)

3 kommentarer:

Britta sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Britta sa...

Fina bilder! Det verkar som jag får ta en sväng ner från söders höjder och kolla in Garbo någon lunch eller en dag efter jobbet. Jag hade tänkt ta en runda runt Norrmalmstorg och kolla in möbelaffärerna där och på NK också.

Hälsningar Britta

Jenny sa...

Hej Britta!

Ja, ta en sväng förbi Garbos. Värt ett besök faktiskt.

Jenny

Related Posts with Thumbnails