29 september 2010

Bästa knoppen

Det här är humor. Här anstränger jag mig i mitt lilla mammaliv med att piffa i hemmet och fynda vackra designprylar. Så säger min man, blogga om knoppen, det är det bästa du har fixat här hemma. Haha, då får jag väl helt enkelt visa vår fantastiska, problemlösande knopp.

Här ser ni problemet. Och lösningen. Problemet är att när man öppnar kylskåpsdörren så kraschar den in i klockan. Men tack vare knoppen från stora byggvaruhuset, stannar dörren en millimeter framför klockan (som för övrigt är en julklapp från R.O.O.M, där jag jobbade för många år sedan).

3 kommentarer:

hemmahososs... sa...

Mannen har rätt, vilken toppen grej!!! Precis det jag efterlyser, vi har nämligen samma problem på landet. Fast då slängs kylskåpsdörren upp mot väggen och ger märken. Tack för tipset, och hälsa mannen;).

Ylva sa...

hur bra grej som helst ju, jag måste nog stjäla din idé!! Tyvärr gör jag det två dagar försent eftersom golvsliparna drog upp dörren i snedtaket så det blivit ett stort hål (bara några dagar efter att jag slipat det hela och målat tre lager vitt!!!)

Jenny sa...

Herregud, jag känner mig motarbetad ;-) men jag ska hälsa min man att han är i gott sällskap.

Ylva, usch vad trist med taket :-(

/Jenny

Related Posts with Thumbnails