26 augusti 2010

Snygga böcker

Jag håller mig kvar i vårt lilla tv-rum som jag skrev om för några dagar sedan. På bordet Zinco från italienska Siarco har vi travar av böcker. Och böcker är verkligen färskvara, i alla fall bokomslagen som snabbt känns "dåtid". Av någon anledning har jag alltid varit rädd för att ta bort papperet runt en bok. Men så här om dagen slet vi bort alla omslag som var skadade, solblekta eller helt enkelt bara fula. Och vilken skillnad det blev. Stilrent och snyggt! Prova får ni se.

4 kommentarer:

Ylva sa...

Hittade just hit o har kikat igenom lite; vilken härlig blogg :)

hemmahososs... sa...

Läckert bord. Letar just nu febrilt efter ett soffbord...är bara så velig;). Ha en härlig helg!
//Sanna

Jenny sa...

Hej Ylva, jättekul att du hittade hit och att du gillar min blogg. Kom tillbaka vettja :-)

Sanna, ja det där med soffbord är inte lätt. Har aldrig varit 100 med något vi haft. Ha en bra helg du med!

/Jenny

Lilla huset på prärien sa...

Det var ju smart. Många gånger blir ju pappret som du säger förstört på något sätt. Ska också ta bort mitt papper :)

Related Posts with Thumbnails