9 oktober 2010

Det räcker med det lilla


Har precis avslutat en lång skön lördagsfrukost. Jag fick sovmorgon fram till klockan sju (man får vara glad för det lilla) och känner mig ovanligt pigg och inspirerad. Inspirationen har fallit till att möblera om. Jag vet inte vad, jag vet inte vart, men jag känner att något måste flyttas. Vi får väl se efter helgen vad det har blivit :-) Något annat som inspirerar är Månses porslin. Har du inte sett det förut så ta en tur på hemsidan. Det är som sagt det lilla som gör det!

Foto: Månses Design

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja visst är det skönt med sovmorgon själv sov jag till kl 8 sen tog jag och hunden en runda runt sjön. Nu sitter jag med en stor kopp te och surfar.
Ha det bra kanske ses snart?
Mvh Marie-Louise W

Jenny sa...

Hej ML! Vi måste absolut ses snart. Jag kan typ alltid :-) Kram Jenny

Related Posts with Thumbnails