21 oktober 2010

Det bästa smyckeskrinet

När jag var liten hade jag ett rött smyckeskrin med lås på. Jag hittade aldrig nycken när jag skulle till att piffa mig. Därefter körde jag "lådsystemet" ett bra tag. Små boxar i massor, fulla med juveler (ja, juveler och juveler...). Så, för en så där fem år sedan, fick jag en skruvlåda av min pappa till alla mina skönheter. Och den är såå bra där det hänger på väggen i min garderob. Man ser allt genom lådorna, som är många och i olika storlekar. Rekommenderas varmt!

6 kommentarer:

Ylva sa...

smart idé! Känns som man kan ha en sådan låda till mycket egentligen.

Henrik sa...

Form utan funktion är kanske inte så mycket värt alla gånger, men här finns det funktion så det dånar om det.
Sveriges nästa stora designvaruhus = Clas Ohlson ?

Jenny sa...

Ja, man ska ju tänka utanför boxen som det så fint heter :-)

Ina sa...

Verkligen smart med det där lådsystemet för smycken! Särskilt att du har det uppsatt på väggen sådär. Jag har också smyckesförvaring på samma tema (och köpt på Clas Ohlson!), det är genomskinliga sortimentlådor med väggar som går att flytta. Har också lagt upp bilder: http://sakochbild.blogspot.com/2010/01/sortering-och-bak.html.

I Veras hus sa...

Jag gillar när man använder saker till annat än vad egentligen är till för. Me like! Å snyggt var det!

Anonym sa...

curry 9
air jordan
bape
air jordan
yeezy gap
yeezy shoes
yeezy boost 500
yeezy
golden goose sneakers
bape

Related Posts with Thumbnails