7 maj 2010

Tidningspall


Det här är en pall gjord av tidningar och kommer från den tjusiga inredningsbutiken Skanno i Helsingfors. Pallen har det fyndiga namnet Magaseat och formgivaren heter Jeremiah Tesolin. Men det är ju egentligen en jätteenkel idé (förlåt Jeremiah) som lätt kan kopieras och göras själv. Ett plastlock med kant och några magasin är allt som behövs. Jag har faktiskt funderat på att byta ut tidniningarna, för de har blivit lite solblekta. Fast så får man inte göra säger min man, då förstör man verket. Ja, ja vi får väl se hur det blir med den saken då.

2 kommentarer:

Queen Desiree's goals sa...

Va läcker! Jag skulle vilja ha en sån med bara resemagasin från min favo, och drömplatser i världen och så skulle jag sitta på min pall och drömma mig bort.

Jenny sa...

Vilken bra idé Des, att ha tidningar med ett visst tema. kram

Related Posts with Thumbnails