3 januari 2011

Jag vill bada


Vilken finurlig och tjusig idé med flera speglar på tavellister va?! Och nä, det här är inte en bild från mitt badrum. Tyvärr, för där finns inget badkar. Och är det något jag drömmer om just nu så är det att krypa ner i ett varmt, ångande bad. Jag som till och med kan frysa en solig sommardag tycker att den här vintern är halvkul. Det kanske skulle bli lite roligare med ett badkar tänker jag. Eller med ett duschdraperi från Izola. Snygga!

Foto: House to Home samt Izola

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du hade dock ett fantastiskt badkar i din lägenhet i Midsommarkransen!!!!!
Jag saknar också att ha badkar. Det är sååå mysigt att tända massa ljus och ligga i ett varmt bad med massor av badskum och kanske ett glas med rödvin på badkarskanten. Det är mums för kropp och själ!!!
Kramar från Marie-Louise

Jenny sa...

Ja, och gissa om jag än i dag ångrar att jag bad värden slänga ut det badkaret. Ung och dum med andra ord. Kram kram

Related Posts with Thumbnails